Klantenservice Tele2

▷ Contact met Tele2 Klantenservice | 0900-0700

DeKlantenservice.nl is de grootste keuzemenu database van Nederland, waar je snel en gemakkelijk het keuzemenu van iedere klantenservice kunt vinden. Want als je het keuzemenu al van tevoren weet, dan kun jij sneller door het keuzemenu heen en hoef je niet eindeloos te wachten. Dat scheelt jou tijd en geld en betekent dat je snel de juiste persoon of afdeling aan de lijn krijgt. Ook voor het keuzemenu van de klantenservice van Tele2 kun je bij DeKlantenservice.nl terecht. Tele2 is een van de grootste aanbieders van telefonie, internet en tv voor zowel mobiel als thuis en heeft daarom een grote klantenservice afdeling. Maar met het uitgeschreven keuzemenu van DeKlantenservice.nl hoef jij niet te wachten, maar heb je snel de juiste persoon te pakken voor jouw vraag of probleem.

Telefonisch de klantenservice van Tele2 bereiken

De klantenservice van Tele2 is te bereiken via het telefoonnummer 0900 241 16 02, wat je 7,5 eurocent per gesprek kost. Ook kun je de klantenservice van Tele2 bereiken via de gratis nummers 0800 1602 en 0800 2199, waarbij het eerste nummer alleen is voor iedereen die klant wil worden en het tweede nummer alleen voor het blokkeren van je simkaart is, bijvoorbeeld als je telefoon gestolen is. Wil je de klantenservice van Tele2 voor andere zaken bereiken dan zal je het betaalde telefoonnummer moeten bellen. Als je belt naar de klantenservice van Tele2 dan krijg je eerst een keuzemenu te horen waarbij je moet kiezen tussen vijf verschillende opties, namelijk:

  • Mobiele telefoon aansluiting, toets 1
  • Tv of internet aansluiting, toets 2
  • Vaste telefoon aansluiting thuis, toets 3
  • Glasvezel aansluiting, toets 4
  • Interesse in één van de producten van Tele2 of het verlengen van je abonnement, toets 5

Je moet dus eerst kiezen uit een van de opties, zodat de klantenservice van Tele2 je naar de juiste afdeling kan doorverwijzen. Nadat je een van deze opties hebt ingetoetst kom je weer in een nieuw keuzemenu terecht, waarin je kunt aangeven wat precies je vraag is. Heb je vragen over je mobiele telefoonaansluiting dan kun je kiezen uit je prepaid-beltegoed (toets dan 1), je mobiele telefoonaansluiting (toets dan 2) of het verlengen of opzeggen van je mobiele abonnement (toets dan 3). Zo kom je dus bij vragen over je mobiele telefoon aansluiting terecht bij de juiste afdeling. Heb je een vraag over je tv of internet aansluiting dan kun je kiezen uit een vraag over je factuur, je bestelling, het wijzigen van je gegevens of je wachtwoord of het doorgeven van een verhuizing (toets 1), technische vragen over storingen, instellingen of hulp bij installatie (toets 2), het opzeggen of verlengen van je abonnement (toets 3) of een vraag over Tele2 glasvezel (toets 4). Heb je vraag over je vaste telefoon aansluiting aan de klantenservice van Tele2 dan kun je moet eerst kiezen of je internet en bellen afneemt (toets 1) of dat je alleen vaste telefonie afneemt (toets 2). Heb je dan een vraag over je factuur of je gegevens dan toets je 1 in beide gevallen, heb je een technische vraag dan je toets je 2 in beide gevallen. Als je zowel telefonie als internet afneemt dan kun je ook een vraag stellen over het verlengen of opzeggen van je abonnement (toets 3) of glasvezel (toets 4). Vragen over glasvezel kunnen gaan over interesse in glasvezel (toets 1), vragen over glasvezeldienst van Tele2 (toets 2) of het verlengen of opzeggen van je Tele2 glasvezel abonnement.

Altijd je vraag beantwoord

Wat je vraag dus ook is aan de klantenservice van Tele2, met ons uitgeschreven keuzemenu weet je zeker dat je snel bij de juiste afdeling komt. Of je nu een vraag hebt over glasvezel, over telefonie of over heel iets anders, je kunt altijd bij de klantenservice van Tele2 terecht. Lees meer…