Pak je buik aan met buikspieroefeningen

Een platte buik krijgen, dat willen we allemaal wel. Bij het bedrijf Alminde snappen ze dat en daarom hebben zij een programma ontwikkeld waarmee jij dat geweldige strakke buikje te voorschijn gaat toveren. Een mooie strakke buik hebben kost natuurlijk wel wat moeite. Dit komt niet zomaar over een dag ijs en dus zul je hier de nodige tijd in moet steken. Als je het echter goed doet kun je wel blijvende resultaten behalen en dat is natuurlijk wat je wilt. Kies er daarom voor om vandaag nog het pakket op de website van Alminde te bestellen. Je krijgt deze dan zo snel mogelijk thuis gestuurd. Dit pakket biedt je meerdere voordelen.

  • Het verbranden van buikvet.
  • Je ontwikkelt sterkere spieren over je hele lichaam.
  • Het houden van je motivatie.
  • 2 tot 3 keer per week ongeveer een half uurtje trainen.

We willen natuurlijk allemaal zo snel mogelijk resultaat zien met zo min mogelijk inspanning. Helaas zul je natuurlijk wel de nodige inspanning moeten leveren om dat lichaam te krijgen wat je zo graag wilt. Hoe lang het duurt hangt natuurlijk af van je beginpositie en hoe vaak je de (buikspier)oefeningen doet. Zeker het ontwikkelen van een wasbordje vraagt om veel trainen en buikspieroefeningen doen. Maar je moet natuurlijk ook denken aan de andere spieren in je lichaam. Met de workout dvd’s van Alminde train je je hele lichaam. Met slechts 2 tot 3 per week 20 tot 25 minuten trainen kun je al hele mooie resultaten behalen. Wil jij naast de workout dvd’s graag wat extra buikspieroefeningen doen? Dan kun je hierover meer informatie vinden op de website. De buikspieroefeningen staan hier helder uitgelegd en je ziet meteen voor welk gedeelte van de buikspieren de buikspieroefeningen bedoeld zijn. Wil jij bijvoorbeeld de nadruk leggen op je lage buikspieren? Dan kun je hier dus de bijpassende buikspieroefeningen bij zoeken.

Volg het trainingsschema met de buikspieroefeningen

Mooie buikspieren ontwikkelen zich natuurlijk niet vanzelf. Hier zul je de nodige moeite in moeten steken. Hiervoor is het belangrijk natuurlijk om buikspieroefeningen te doen, maar je moet ook zeker niet vergeten om de rest van je lichaam ook te trainen. Doe je dat niet? Dan komen de resultaten veel minder snel en dat is natuurlijk niet wat je wilt. Alleen buikspieroefeningen doen is gewoon niet voldoende. Het is bijvoorbeeld ook handig om er een stukje cardio bij te pakken een aantal keer per week. Misschien vraag je je nu af of je kunt afvallen zonder te sporten. Dat is zeker mogelijk, maar dan moet je wel streng op je voeding letten. Als je wilt afvallen en je gaat ook sporten dan heb je natuurlijk ook niet voldoende aan het doen van alleen maar buikspieroefeningen. Ook dan moet je letten op je eten. Op de website van Alminde vind je niet alleen een heleboel buikspieroefeningen die je kunt doen. Je kunt er ook terecht voor een hoop tips over voeding. Iedereen heeft hier natuurlijk zo zijn eigen idee over. Het is daarom handig om je hier goed op in te lezen. Bij de methode van Alminde is het bijvoorbeeld belangrijk dat je groene smoothies gaat krijgen. Door de groenten die je hier in verwerkt zit je veel langer vol. Groenten worden tenslotte minder snel verteerd dan de snelle suikers in koekjes bijvoorbeeld. Hierdoor eet je dus veel minder en krijg je dus minder calorieën binnen. Als je aan het afvallen bent dan weet je natuurlijk dat dit in de basis een kwestie is van minder calorieën eten dan je verbrandt. Door het negatief dat er dan ontstaat, gaat je lichaam de energie die het toch nodig heeft halen uit het vet in je lichaam en dan val je dus af. In theorie werkt het dus heel simpel, maar in de praktijk blijkt vaak dat het moeilijk is om oude patronen te doorbreken. Kijk bijvoorbeeld naar de buikspieroefeningen. Deze kun je, als je dat wilt, iedere dag doen, maar niet iedereen heeft hier zin in of tijd voor. Al snel gebeurt het dan dat de buikspieroefeningen vergeten worden en je ze helemaal niet meer doet. En dat geldt vaak ook voor de gewoontes op het gebied van eten. Kies er dan voor om samen met Alminde aan de slag te gaan. Zij zorgen er dan voor dat je de motivatie niet zomaar verliest en je dus door blijft gaan.

De motivatie voor buikspieroefeningen

Het kan natuurlijk even duren voordat je de resultaten gaat zien van de buikspieroefeningen die je doet. Veel mensen vinden dit heel frustrerend en stoppen er dan maar weer mee. Dit is zonde. In het begin is het heel normaal om niet meteen resultaten te zien van de buikspieroefeningen. Die komen natuurlijk pas na verloop van tijd, maar dan moet je het wel de kans geven. Met de methode van Alminde zorgen ze er voor dat jij je motivatie niet verliest. Het is bijvoorbeeld makkelijk om uit het oog te verliezen hoeveel resultaat je al wel hebt behaald met het doen van de buikspieroefeningen en het gezonde eten. Het is vaak zo dat je erg snel went aan het ‘nieuwe lichaam’ dat je aan het creëren bent. Daarnaast wil je natuurlijk steeds meer resultaten zien van de buikspieroefeningen die je doet. Bij Alminde leren ze je niet alleen om goed op je voeding te letten en de juiste (buikspier)oefeningen te doen, maar ook om je motivatie door het proces heen te houden.

Deel Dit Bericht...Email this to someoneShare on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on Pinterest
Comments are closed.